Monday, July 10, 2006

SO true...

μωρέ, πάρτε το χαμπάρι κ βάλτε το καλά μέσα στο κεφάλι σας, τη μοίρα τη φτιάχνουμε μόνοι μας κι όπως τη θέλουμε εμείς και κανένας άρρωστος πνευματικά δε θα μας πείσει πως το βάσανο και το μαρτύριο είναι θρησκεία, και κανένας δε θα μας κάνει να τα δεχτούμε έτσι αβίαστα και χωρίς έναν αγώνα...
Μόνοι μας. Είμαστε μόνοι και χτίζουμε τα όνειρά μας και το γέλιο μας και τη θλίψη μας και τη χαρά μας.Και δε ξέρω αν μόνοι μας τα κάνουμε όλα καλύτερα, αλλά δεν έχει καμία σημασία.
Γιατί σημασία έχει πως οι δικές μας επιλογές είναι ευλογία.
Ευλογία του Θεού εκείνου που κρύβουμε μέσα μας...

αυτό είναι κλεμμένο από ένα βιβλίο,δε σημείωσα τον τίτλο δυστυχώς, που διάβασα πριν 2 χρόνια.it's one of those moments when you think it was you who actually wrote it, and how come someone was able to read you mind.Ελπίζω να σας αρεσε όσο εμένα... χχχχ

4 comments:

diki said...

Άντε για να μη λες ότι σε διαβάζουν μόνο καναδοί που στην πέφτουν. :-p Εγώ δεν είμαι καναδός.

Ωραίο το quote. Αλλά το ότι είναι στο χέρι μας η ζωή μας, δε σημαίνει ότι ξέρουμε και ποια ακριβώς κίνηση του χεριού είναι η σωστή για να πάρουμε κι εμείς μια μικρή δόση ευτυχίας. Κι αποτυγχάνουμε συνεχώς. And the frustration builds up.

Φιλιά.
Καλό ξεκίνημα.

Spyros said...

Kalh arxh!

maggie said...

*diki
για μένα δεν έχουν σημασία οι λάθος κινήσεις,ειναι λογικό άλλωστε, αλλά το χέρι.. έχω βαρεθεί να αποφασίζουν για μένα και να μου επιβάλλουν πράγματα βασιζόμενοι στην καλοσύνη μου.και ως καλοσύνη εννοώ την προσπάθεια μου να μην τους δυσαρεστήσω..
σ'ευχαριστώ για το post,non-canadian blogger!

*elgalla

δεν περιμένω σε καμία περίπτωση μεγάλη αναγνωσιμότητα,ούτως η άλλως για να γίνει αυτό θα πρέπει να το'χεις.αν διαβάσεις το blog στην αρχή λέω πως το ξεκινάω σαν ημερολόγιο.και έτσι πρέπει να μείνει.σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, να'σαι καλά.και thanx για το post..xxx

*spyros

thank u very much!!

maggie said...

όχι, εκτός αν και ο Καναδάς έχει Νέα Σμύρνη!!lol

well said markos